Direktlänk till inlägg 7 februari 2014

Musik

Av Ronja Ehrnbecker - 7 februari 2014 10:51

Hej alla! :)
Jag älskar musik!! Bara jag som gör de?! ;) haha
Men min musik stil är mest pop musik och även rock!
Mina favorit band är The Fooo och Dead by april :)
Jag är en #proudfoooer helt klart!! Jag älskar The Fooo mer än allt annat (nästan) men iallafall inom musiken! Men ja de är väll min musik stil. Men jag kan vara ganska rolig när de gäller musik. Ena dagen gillar jag de och andra nått annat! De kan ändras ganska snabbt! Haha :D aja de var la kul att få skriva om musik...haha :P Puss och Kram Ronja <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Ehrnbecker - 7 februari 2014 22:17


Den jobbiga känslan när man verkligen vill se på film men hittar inte fjärrkontrollen till Tv... :-/ Så nu måste jag se på film utan text! Jag fattar ju vad dom säger men...orka tänka! Hahaha :P men de är väll trevligt att sitta helt forever alone på...

Av Ronja Ehrnbecker - 7 februari 2014 20:26

Ikväll myser jag med min familj - Pappa som inte är hemma! ;) haha men vi kollar på Tv och äter godis och är allmänt sociala...eller inte! :P haha men så kan de ju va...aja här kommer några random bilder! :P Puss o Kram Ronja ...

Av Ronja Ehrnbecker - 7 februari 2014 07:21


Idag är de ju fredag. Jag må vara sjuk men de betyder ju inte att jag inte kan mysa med familjen ikväll?! ;) haha godisgris som jag är så hoppas jag att att de bli massa godis ikväll. :P haha...här är också en bild på mig och min bror! ...

Av Ronja Ehrnbecker - 6 februari 2014 22:35


Nej men den här veckan har ju varigt rolig...NOT! Jag har varigt sjuk hela jäkla veckan! Kan de bli värre eller?! Men man ska väll inte klaga jag har ju lov nästa vecka! ;) haha men ja...Godnatt på er! Puss o Kram Ronja ...

Av Ronja Ehrnbecker - 6 februari 2014 22:32


Här är min blogg där jag kommer skriva om mitt liv! ? En förvarning jag är lite wierd så var bered på kanske lite knäppa inlägg och bilder! ? jag bjuder även på en liten bild på mig! ? Puss o Kram Ronja ? ...

Presentation

Här är min lilla blogg! Där jag skriver om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards